loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 69
چهارشنبه 26 آبان 1400 زمان : 22:22

کاندوم یک روش موثر برای جلوگیری از بارداری و عفونت­های مقاربتی است. اکثر برندها بسیار ایمن هستند، اما برخی از آنها محافظت کمتری نسبت به بقیه دارند.

در این مقاله به بررسی این موضوع می­پردازیم که کدام کاندوم­ها ایمن­تر هستند و نکاتی را برای استفاده از کاندوم ارائه می­دهیم تا مطمئن شویم که موثر هستند.

اگر به دنبال یک کاندوم با کیفیت هستید، به شما خرید کاندوم ساگامی را از داروخانه آنلاین پیشنهاد می کنیم که بسیار نازک بوده و از لذت جنسی شما نمی کاهد.

کاندوم چقدر در برابر بارداری و بیماری­های مقاربتی ایمن است؟

کاندوم­های مردانه به عنوان یک شکل ایمن و موثر در کنترل بارداری در نظر گرفته می­شوند. کاندوم در صورت استفاده صحیح 98 درصد و در صورت استفاده نادرست حدود 85 درصد در پیشگیری از بارداری مؤثر است.

در مقابل، کاندوم زنانه در صورت استفاده صحیح 95 درصد و در صورت استفاده نادرست، 79 درصد مؤثر است.

کاندوم‌های زنانه و مردانه در برابر بیماری‌های مقاربتی نیز که از طریق مایعات بدن از جمله مایع منی، مایع واژن و خون منتقل می‌شوند، محافظت می‌کنند. برخی از این عفونت­ها عبارتند از:

  • سوزاک
  • کلامیدیا
  • اچ­آی­وی
  • سیفلیس

کاندوم در مقابل برخی دیگر از بیماری­های مقاربتی مانند تبخال و زگیل تناسلی به طور موثر محافظت نمی­کند. این عفونت‌ها از طریق تماس پوست به پوست که روی لب‌ها، کیسه بیضه و قسمت داخلی ران‌ها تأثیر می‌گذارد، منتقل می‌شوند و کاندوم فقط ساقه آلت تناسلی یا داخل واژن یا مقعد را می‌پوشاند.

ایمن ترین کاندوم­ها و روش­ها

اکثر کاندوم­ها بسیار ایمن هستند. برای اطمینان بیشتر می­توانید از توصیه­های زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که از کاندوم مناسب به ایمن­ترین شکل ممکن استفاده می کنید:

  1. از کاندوم­های جدید خودداری کنید

بسیاری از تولید کنندگان به جای تمرکز بر محافظت، روی تحریک جنسی تمرکز کرده­اند. از مارک­هایی که به STI یا محافظت از بارداری اشاره نمی­کنند خودداری کنید.

توجه داشته باشید اگر کاندوم تمام آلت تناسلی را نپوشاند، محافظت کاملی را ایجاد نخواهد کرد.

  1. بسته بندی را بخوانید

مطمئن شوید کاندوم از ابتلا به بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند. با این حال، کاندوم در برابر همه بیماری های مقاربتی محافظت نمی کند. ممکن است فرد به بیماری مقاربتی مبتلا شود که از طریق تماس پوست به پوست منتقل می شود.

  1. از مصرف کاندوم طبیعی خودداری کنید

کاندوم های طبیعی یک جایگزین قدیمی برای کاندوم های لاتکس هستند. آنها برای جلوگیری از بارداری موثر هستند، اما اغلب در برابر بیماری های مقاربتی محافظت نمی کنند.

افراد مبتلا به آلرژی به لاتکس یا کسانی که به دنبال جایگزینی برای لاتکس هستند، باید کاندوم های پلی اورتان را امتحان کنند. این کاندوم‌ها کمی گران‌تر هستند، اما کمی شل تر هستند و محافظتی مشابه کاندوم‌های لاتکس در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری دارند.

  1. از کاندوم های روغن کاری شده استفاده کنید

همه نیازی به استفاده از روغن کاری اضافی ندارند. زمانی که فرد برانگیخته می شود، واژن به طور طبیعی روان کننده تولید می کند. با این حال، گاهی اوقات این روان کننده طبیعی کافی نیست.

در این موارد، افراد باید یا از کاندوم های روغن کاری شده (حاوی لوبریکانت) استفاده کنند یا از روان کننده های پایه آب یا سیلیکونی جداگانه استفاده کنند.

روغن کاری در قسمت بیرونی کاندوم باعث کاهش اصطکاک در حین رابطه جنسی می شود و به جلوگیری از لیز خوردن یا شکستن کاندوم در حین رابطه جنسی کمک می کند.

  1. از روان کننده های بر پایه بر روغن استفاده نکنید

روغن‌هایی مانند روغن بچه، لوسیون‌ها یا ژله‌های نفتی می‌توانند باعث شکستن کاندوم شوند و افراد نباید از آن‌ها همراه با کاندوم استفاده کنند.

  1. از کاندوم تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید

روی بسته بندی کاندوم ها تاریخ انقضا درج شده است. اگر تاریخ انقضای کاندوم گذشته است، فرد باید آن را دور بیندازد، زیرا احتمال شکستن آن بیشتر از کاندوم جدید است.

  1. از مصرف کاندوم هایی که به درستی نگهداری نشده اند خودداری کنید

کاندوم ها تحت تاثیر گرما و اصطکاک قرار می گیرند، بنابراین نحوه نگهداری آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

همیشه کاندوم ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید، زیرا ممکن است در دمای بسیار گرم یا سرد خراب شوند. نگهداری کاندوم در محیطی با دمای شدید می تواند کاندوم را ضعیف کرده و اثربخشی آن را کاهش دهد.

افراد نباید کاندوم را در کیف پول خود نگهداری کنند، زیرا ممکن است در معرض اصطکاک و گرما قرار گیرند که می تواند باعث ضعف یا پارگی شود.

  1. از مصرف کاندوم حاوی اسپرم کش خودداری کنید

برخی از کاندوم ها حاوی اسپرم کش هستند. FDA نونوکسینول 9 (N-9) را به عنوان یک اسپرم کش بدون نسخه تایید کرده است. برای برخی افراد، این اسپرم کش ممکن است باعث تحریک و حساسیت واژن یا مقعد شود. برای برخی دیگر، ممکن است مشکلی بوجود نیاورد.

بازدید : 99
پنجشنبه 1 مهر 1400 زمان : 22:04

به چه دلیل بسیاری از داروخانه ها، به این سامانه روی می آورند؟
این روزها بسیاری از داروخانه ها در تلاش تا با پیوستن به سامانه داروخانه آنلاین از تمامی امکانات و خدمات این مجموعه استفاده نمایند. بسیاری از داروخانه های شبانه روزی برای اینکه داروخانه را در تمامی ساعت باز نگه دارند، مجبور هستند تا کل ساعات شبانه روز را در داروخانه بماند.بنابراین شما می توانید به راحتی با پیوستن به این سامانه بدون اینکه نیاز باشد تا پاسی از شب را در داروخانه بمانید به صورت آنلاین دارو را به دست پیک برسانید و خودتان استراحت نماییید. بنابراین بسیاری از داروخانه دارها می توانند بدون اینکه هزینه ای برای خرید و اجاره داروخانه داشته باشند به صورت آنلاین در این نوع سامانه ها، داروهای مورد نیاز مشتریان و بیماران را در ساعاتی که آنها میخواهند در اختیار آنها بگذارند.

مزایای استفاده از داروخانه آنلاین
این روزها با شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد می توانند از طریق استفاده کردن از تمامی خدمات و امکانات این داروخانه انلاین ها، هرآنچه را که نیاز دارند را تهیه کنند. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با مزایای استفاده کردن از این نوع داروخانه ها آشنا نماییم.

دسترسی راحت
دسترسی در هر ساعتی که شما بخواهید
خرید راحت
کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ
کاهش هزینه های فردی که داروخانه دارد
خرید راحت تر محصولات جنسی
مطالعه نظرات کاربران و مشتریان
کدامیک از داروها را می توان از داروخانه آنلاین خریداری کرد؟
برخی از افراد می توانند تا از طریق خرید داروهای مورد نظر خود از داروخانه های آنلاین، نیازهای خود را در تمامی ابعاد برطرف نمایند. بنابراین شما می توانید بسیاری از داروها را از این داروخانه ها خریداری نمایید. خرید محصولات جنسی می تواند برای برخی از افراد آزار دهنده باشد. بنابراین شما می توانید به راحتی با سفارش دادن محصول مورد نظر خود، از این نوع داروخانه ها خرید نمایید. شما می توانید بسیاری از مکمل های غذایی، پروتئین ها، داروهای دیابت، چربی خون و بسیاری از داروهای ضد بارداری را نیز از این نوع داروخانه ها تهیه نماید. بنابراین دیگر نگران خرید هیچ نوع دارویی نباشید، و به راحتی اینکار را انجام بدهید.

داروخانه آنلاین یکی دیگر از دستاوردهای دنیای تکنولوژی
بسیاری از ما در تلاش هستیم تا از از طریق مدرنیته کردن خود و استفاده از تمامی عناصر مدرن نیازهای خود را برطرف نماییم. بنابراین داروخانه آنلاین و استفاده از سایر سامانه های هوشمند می تواند این امکان را به ما بدهد که به راحتی هر آنچه را که نیاز داریم را خریداری نماییم. استفاده از یک گوشی هوشمند و اتصال به دنیای اینترنت می تواند دروازه های بیشماری از یک دنیای مدرن را به شما بدهد. بنابراین شما می توانید به راحتی هر آنچه را که می خواهید از داروخانه های آنلاین تهیه نمایید. داروخانه های آنلاین این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید نیازهای خود را در تمامی ابعاد برطرف نمایید، و سطح سلامت را در کشور بالا ببریم.

پس:
بسیاری از افراد می توانند از طریق داروخانه های آنلاین بسیاری از داروها و مکمل های غذایی را خریداری نمایند. بنابراین شما میتوانید به راحتی بدون رفتن به داروخانه های حضوری با سفارش دادن داروی مورد نظر خود از داروخانه آنلاین علاوه بر آسان کردن کار خود، به کم شدن بار ترافیک در شهرهای بزرگ کمک نمایید. استفاده از سیستم داروخانه آنلاین می تواند سبب شود که شما بدون هیچ دلهره ای در زمانی که به آن دارو نیاز دارید آن را خریداری نمایید.

بازدید : 127
سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 23:40

یکی دیگر از مزایای فضای مجازی که برای رفاه و آسایش مردم فراهم شده داروخانه های اینترنتی می باشند. اما موضوع اصلی اینجاست که برخی از سایت ها باعث سلب اعتماد مشتریان نسبت به خریدهای اینترنتی در فضای مجازی شده است.ما در این مطلب در مورد خرید از داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان و چگونگی اعتماد به سایت های معتبر و مزایای این داروخانه ها توضیح می دهیم.

داروخانه اینترنتی به سایتی می گویند که تمامی محصولات داروخانه را با اطلاعات کامل در صفحه های خود قرار می دهند و در صورت درخواست مشتری محصولات را به صورت شبانه روزی با رعایت قوانین خاص به دست مشتری می رسانند.

چگونگی تشخیص داروخانه اینترنتی معتبر و اعتماد به آن

خریدن دارو به صورت مجازی از داروخانه های اینترنتی باید با کنترل و دقت حداکثر انجام شود زیرا داروها با سلامت افراد سر و کار دارند. اما چگونه متوجه شویم که یک داروخانه اینترنتی قابل اعتماد سات یا خیر ؟ در پاسخ این سوال باید گفت که تنها راه تشخیص معتبر بودن آن این است که داروخانه ی اینترنتی مورد نظر شما دارای مجوز های الکترونیکی و بهداشتی بر روی سایت خود باشد و این مدارک باید قابل پیگیری و رویت باشد.

مزایای داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی دارای مزایای بسیار زیادی است که از مهم ترین آن می توان به دسترسی آسان به تمامی محصولات به ویژه محصولات کمیاب اشاره کرد همچنین در داروخانه های اینترنتی اطلاعات منحصر به فردی مانند ترکیبات دارو، تداخلات دارویی، نحوه و روش مصرف، مقدار مصرفی و … را در اختیار شما قرار می دهند. این اطلاعات نسبت به اطلاعاتی که در داروخانه های شلوغ در اختیارتان قرار می دهند خطای کمتری دارند و هر زمانی که شما می خواهید می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. از دیگر مزایای داروخانه اینترنتی می توان این نکته را اشاره کرد که شما می توانید به راحتی انواع محصول مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین آن را انتخاب نمایید . برای مثال برای خرید کرم ضد آقتاب شما می توانید این محصول را در حجم، برند، نوع پوستی و SPF مختلف آن مقایسه کنید و محصولی که متناسب با نیاز خودتان می باشد خریداری نمایید.

چه محصولاتی به فروش می رسند؟

در داروخانه اینترنتی تمامی محصولاتی که به نسخه ی پزشک نیازی ندارند مانند انواع مکمل های دارویی، ویتامین ها، انواع مکمل بدنسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مادر و کودک ، تجهیزات پزشکی، خرید انواع شیرخشک و از این قبیل موارد به فروش می رسند همچنین این محصولات در بالاترین کیفیت و با امکان استفاده از مشاوره آنلاین و ضمانت بازگشت محصول عرضه می شود.

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

یکی از بهترین مزایای استفاده از داروخانه اینترنتی ، کم شدن تردد در خیابان ها و کم شدن ترافیک می باشد. شما در هر کجا که هستید می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان می توانید از پیک رایگان در اکثر داروخانه های اینترنتی بهره مند شوید.

داروخانه اینترنتی شبانه روزی

اکثر افراد اعم از شاغلین، خانم های خانه دار و بچه دار و همچنین افرادی که در مکان هایی زندگی می کنند که دسترسی به داروخانه ندارند؛ از داروخانه اینترنتی استقبال می کنند. شما می توانید تنها با سرچ در فضای مجازی به بهترین داروخانه های اطراف خود دسترسی پیدا کرده و نیاز خود را برطرف کنید. داروخانه های اینترنتی که دارای تخفیفات و جشنواره نیز هستند نظر بیشتر کاربران را به خود جلب می کنند.

برخی دیگر از داروخانه اینترنتی مانند فردامارکت ، در کنار فروش محصول دارای مجله پزشکی معتبر نیز هستند که اطلاعات دقیقی را در زمینه ی پزشکی در اختیار شما قرار می دهند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1059
  • بازدید کلی : 7536
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه